Leroy
Q: Wat zijn de Veel Gestelde vragen?
A: Dit is een lijst met veelgestelde vragen met antwoorden om u te helpen uw ervaring op onze site te verbeteren.
Q: Ik wil mijn schulden aflossen (Basisprincipe)
A: Bent u klaar om uw schuld of schulden af te lossen, maar ervaart u financiële moeilijkheden? Heeft u nog extra vragen over het opzetten van een afbetalingsplan? Weet dat een afbetalingsregeling mogelijk is na akkoord met uw crediteur. Houd er ook rekening mee dat er mogelijk bijkomende kosten kunnen zijn, afhankelijk van de betalingsvertraging.
Q: Welke criteria gelden voor het goedkeuren van een afbetalingsplan bij Leroy & Partners?
A: De criteria verschillen afhankelijk van de fase van uw dossier : Als uw dossier zich in de minnelijke fase bevindt en u een afbetalingsregeling wenst: afhankelijk van het resterende saldo van uw dossier zou het bedrag in 3, 6 of 12 termijnen moeten worden betaald. Als uw dossier zich in de gerechtelijke fase bevindt en u een afbetalingsregeling wenst, neem dan contact op met onze teams via het specifieke formulier om tot een overeenkomst te komen.
Q: Waar en hoe een afbetalingsplan vragen ?
1. Ga naar onze officiële website en druk op "Aanmelden" en dan op "Mijn bestand"
2. Voer uw rijksregisternummer (of KBO nummer) en uw dossiernummer in. Na dit proces ontvangt u een authenticatiecode.
3. Log in op uw dossier waarvoor u een afbetalingsregeling wenst aan te vragen.
4. Dien uw afbetalingsverzoek in door het daarvoor bestemde formulier in te vullen. U ontvangt onmiddellijk een reactie.

Bovendien zal een samenvattend document met de details van de afbetalingsplan beschikbaar zijn op het extranet.

We raden u ten zeerste aan om de voorwaarden van uw afbetalingsplan te respecteren, aangezien slechts één plan per dossier wordt toegestaan.

Indien u deze overeenkomst niet naleeft, zal het incassoproces worden voortgezet.

Indien het voorgestelde afbetalingsplan op het extranet wordt afgewezen, moedigen wij u sterk aan om contact op te nemen met ons callcenter. Het is van essentieel belang om een oplossing te vinden, anders zal het incassoproces worden voortgezet.
Q: Als ik geen toegang krijg tot mijn dossier op het extranet, wat moet ik dan doen?
A: Verspil geen tijd en neem contact met ons op via de volgende kanalen:

• Bij ons kantoorloket: Kroonlaan 358, te 1050 Elsene
• Via telefoon: 02/626.86.99 (op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur)
• Per email (zie het e-mailadres op uw correspondentie)

Gelieve bij al uw communicatie uw dossiernummer te vermelden en dit als onderwerp van uw e-mail te gebruiken.